2014/01/27

my January

 All books that I started to read :)
Všechny knížky, které jsem rozečetla :)


It feels like Christmas is here already! :)
Přijde mi, že Vánoce jsou konečně tady! :)


 I cannot imagine my life without couscous. It is the easiest meal ever!
Nedovedu si už představit svůj život bez kuskusu. Je to to nejjednodušší jídlo vůbec!


 My favourite photos on the wall.
Mé oblíbené fotky na zdi.


Chicken with grapes, yum.
Kuře s hrozny, dobrota.


 I organized my magnet collection from my travels. :)
Zorganizovala jsem si svoji sbírku magnetek z cest. :)


 And I organized my sweaters as well, according to colour. It looks like I like grey.. :D
A zorganizovala jsem si svetry, podle barev. Vypadá to, že mám asi ráda šedivou.. :D


 Creative mess.
Kreativní nepořádek.


 My new chandelier, it clinks and it's really cool.
Nový lustr, krásně cinká a je nejvíc super.


 A Czech magazine. Not sure about this outfit, really...
Náhodou se mi do ruky dostal časopis, ve kterém se takhle radí s oblékáním...no nevím úplně.


 My mornings.
Moje rána.


 Calendar for every year, made of my analog photos :)
Každoroční kalendář, vytvořený z mých analogových fotek :)


 Trying freelensing.
Pokus o freelensing (to když fotíte se sundaným objektivem :)


  Scented collection.
Voňavá kolekce.


 Rediscovered photo of a jellyfish that I took a long time ago. But isn't it fascinating? :)
Znovuobjevená fotka medúzy, kterou jsem vyfotila už před nějakou dobou. Ale není fascinující? :)


27 comments:

  1. krasne fotky, ta meduza je neuveritelne magicka..J.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mockrat dekuju, je krasna, jak se jen tak vznasi...je na tom neco az zvlastne uklidnujiciho.. :)

      Delete
  2. Ty fotky na zdi jsou wow! Ta animace jak sněží je super, fakt úplně jako na Vánoce. Kouzelný.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuju :) ta prostredni je dokonce vlastni vytvor :D njn, vanoce a snih se bohuzel letos nejak minuli :)

      Delete
  3. Replies
    1. taky jsem nad tim kroutila hlavou...je to trochu smutny, jestli se podle toho fakt treba nekdo ridi.

      Delete
  4. Veľmi sa teším z toho, že si sa takto vrátila k blogovaniu. Tvoje príspevky sú vždy veľmi inšpirujúce, takže len tak ďalej ;)
    Elena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Eleno, dekuju, vazne krasne se to cte. Moc si toho vazim!

      Delete
  5. Tameduza je priam magicka! uplne mi ucarovala. Ako pozeram za januar si precitala viac kniziek ako ja, takze poklona pred tebou. Ja stojim na pocte 3,5 knihy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja je "rozecetla", coz bohuzel nezamena, ze bych je vsechny dokoncila...ale snad k tomu taky dojde :) 3,5 knihy je super, tipuju, zes me trumfla :D ...a dekuju moc!!

      Delete
  6. great pics!
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    ReplyDelete
  7. Ten časopis mě docela pobavil :D Máš nádherné fotky! Taky mi příjde, že jsou Vánoce až teď! :) No, lepší pozdě než později! :) :D

    ReplyDelete
  8. No Marilyn na zdi je perfektní ! Mám jí taky akorát ve větším měřítku je úžasná :)

    ReplyDelete
  9. look at this now f0j41z4v65 replica louis vuitton replica bags chicago replica bags near me replica hermes bags i4x99m2p03 replica bags korea Visit Your URL e7a79m1q64 Ysl replica bags replica nappy bags

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...