2012/04/14

Patrizia Pepe showroom

I was very happy when I got an invitation to the Patrizia Pepe showroom in Amsterdam back in october. And I was even happier when I got another one few days ago. I adore their upcoming collection, all the details, colors, materials... I'm sorry about the amount of pictures in this post, but you just have to see it all :D
Když jsem loni v říjnu dostala pozvánku do showroomu Patrizia Pepe v Amsterdamu, měla jsem opravdu radost. A když jsem od nich před pár dny dostala pozvánku znova, měla jsem radost ještě větší. Zamilovala jsem se do jejich nadcházející kolekce, všechny ty detaily, barvy, materiály... Omlouvám se za to množství fotek, ale musíte to vidět všechno :D






 A guy wearing this would almost definitely win my heart :)/ Kluk oblečený takhle by skoro určitě získal moje srdce :)





 Cool pants, what do you think? :)/ Super gatě, co myslíte? :)

 Mustard section./ Hořčičná sekce.











 Details.../ Detaily...













I have never thought of a knitted minidress, but it looks good!/ Nikdy jsem nepřemýšlela o pletených minišatech, ale vypadají dobře!

 Perfection./ Dokonalost.





 And a fancy goddie bag :)/ A stylová dárková taštička :)



15 comments:

  1. moc pěkné fotky a kolekce vypadá úžasně! :))

    ReplyDelete
  2. hlavne doplnky a topánky sa mi zapáčili, vydarené.. :)

    ReplyDelete
  3. nadherne fotky a nadherne obleceni, tam bych si vybrala :))

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. na takove fotky se hezky kouka. vypada to super.

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com
    www.cristeenepics.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Máš pravdu MUSELA jsem je vidět! Krásné.

    ReplyDelete
  6. Vůbec se neomlouvej za množství fotek! :D možná bychom tě spíš ukamenovali, kdybys nám je neukázala. Ozdobní motýlci vypadají opravdu dobře.

    ReplyDelete
  7. wow,nádherné věci! ♥ všechno bych to zkoupila....:DD

    ReplyDelete
  8. úú, ten biely kožuch..fajný fajný. Vybrala by som si, kebyže je sponzor:)

    ReplyDelete
  9. nutne potrebuju ten modrej kozisek!

    ReplyDelete
  10. ty minišaty vypadají krásně a boty!!

    ReplyDelete
  11. NEJHEZČÍ!!!! Asi bude nějaký superdrahý, což? :/

    ReplyDelete
  12. mne nejvic zaujaly zlaty polobotky, mnam!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...