2012/02/25

Inspiration: Fashion Weeks

Do you enjoy looking at beautiful streetstyle and backstage photos from fashion week as much as I do? If yes, I hope you will like my personal selection below. Let me know which detail you love the most! My winner is the bag & ring in the first picture and the aquarium bag :)
Baví vás prohlížení krásných streetstyle a backstage fotek z fashion weeků stejně tak jako mě? Pokud ano, doufám, že se vám bude líbit můj osobní výběr níže :) Napište mi, který detail se vám líbí nejvíc, u mě to vyhravá kabelka & prsten na první fotce a akvárkotaška!
































(source: nsmbl.nl, garancedore.fr, jakandjil.com, fromme-toyou.tumblr.com, stockholmstreetstyle, theblondesalad)


26 comments:

  1. tolik skvělých věcí... nejvíc zajímavá je ale to žraločí psaníčko.

    ReplyDelete
  2. některé kousky jsou vážně pěkné :)

    ReplyDelete
  3. všetko je skvelé :)
    ale najviac ma zaujalo tričko na 10.fotke :)

    ReplyDelete
  4. mne šaty s ružovou sukňou a tyrkysový shaggy kabát! super výber!

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. úžasné! u mě vyhrála 9., 10. fotka :)
    Ady.

    ReplyDelete
  6. to morské psaníčko mi učarovalo :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. u mě vyhrává meruňková fotka a stříbrný nehty!

    ReplyDelete
  8. todas las fotos son perfectas! :) besos
    www.rosaycafe.com

    ReplyDelete
  9. My favorite was the girls of the photo #3 with the blue petal skirt :-) But all of them are very nice.

    ReplyDelete
  10. ja teda streetsyle mám rozhodne rada :) najviac sa mi páči an druhej foto vpravo - to je z kolekcie Jason Wu ak sa nemýlim, a ešte tá úžasná pastelová, oranžovo zelená fotka.. :)

    ReplyDelete
  11. ten kabátek na poslední fotce je neuvěřitelnej!! mně se tyhle fotky obecně líběj, protože to jsou krásný věci na krásnejch lidech a kdo tohle nemá rád ;)

    ReplyDelete
  12. u mňa to vyhráva kombinácia mint nohavíc, bieleho kožuchu a koralovej kabelky :)

    ReplyDelete
  13. This post is amazing! Thanks for sharing :)

    ReplyDelete
  14. the green mint fur is Gorgeous! Awesome pics!

    http://www.lazyheelsblog.com/

    ReplyDelete
  15. Tie bodkované nohavice a lososová taška ♥

    ReplyDelete
  16. Těžké si vybrat jenom jeden detail, všechny jsou dokonalé! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...