2011/04/06

I wear sin: colourful tights

recently I started to like colourful tights, they just seem to be perfect for spring. so you probably can imagine how happy I was when I received an email from iwearsin.com who offered me a collaboration and I could choose any tights from their newest collection. to be honest, I didn't know this site before and I was a bit worried about the quality of the clothes... but these iwearsin tights turned out not to be one of the stylish tights for one use only (I'm sure you all know what I'm talking about...), but they are probably the firmest tights I have ever had!
není to tak dávno, co jsem si oblíbila barevné punčocháče, na jaro mi přijdou úplně ideální. takže si asi umíte představit, jakou radost jsem měla, když jsem dostala email od iwearsin.com s nabídkou spolupráce a možnosti vybrat si jakékoliv punčochy z jejich nejnovější kolekce. abych byla upřímná, tuhle stránku jsem do té doby neznala a trochu jsem se obávala kvality oblečení... ale nakonec se tyhle iwearsin punčocháče ukázaly být ne jedněmi z těch stylových punčoch na jedno použití (jsem si jistá, že všechny víte, o čem mluvím...), ale naopak jsou zřejmě nejpevnějšími punčochami, jaké jsem kdy měla!


panties Marks & Spencer

and what is your favourite colour?
a jaká je vaše oblíbená barva?
iwearsin.com


31 comments:

  1. super!!!miluju puncochy barevny vzorovany vsechny!

    ReplyDelete
  2. červené, modré, oranžové! =))

    ReplyDelete
  3. růžové!!!

    http://ina-tina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Fuchsia, yellow and blue, in this order! ;)

    ReplyDelete
  5. už pěkně dlouho sháním oranžový a žlutý, mají je v MS?

    ReplyDelete
  6. máš dokonalej zadek i nohy na tý fotce!!! <3
    taky zbožňuju barevný punčocháče, tyhle vypadají skvěle.)

    ReplyDelete
  7. I love them all :))))

    http://truedreamcatcher.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Miluju barevné punčocháče, mám jich doma několik. Nejraději mám fuchsiové a tyrkysové :).

    ReplyDelete
  9. Já chci všechny! :) Ach to je tolik krásných barev :D

    ReplyDelete
  10. Tak ty jsou úžasné!! Beru všechny, ale kdybych si měla vybrat jedny tak.. asi modrý, jako avatar!:D :) I ty růžový jsou super sladké <33

    ReplyDelete
  11. mám červené, ale ani ružove nevyzerajú zle :)

    ReplyDelete
  12. všechny jsou úžasné! A barevné punčošky jsou skvělé, udělají nádheru z každého oblečení:) Jen už je něak moc nenosím..:/
    http://donutsinvasionfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jsem úchyl, ale - máš krásný zadek:)

    ReplyDelete
  14. Právě jsi ukázala silonkofilovi ráj! :)

    ReplyDelete
  15. ja som na farebné silónky závislák...hlavne v zime. Mala som asi všetky farby, ale teraz po sezóne som to potriedila lebo polvica potrhané.

    brala by som všetky, na zimu 2011/2012:)

    ReplyDelete
  16. achh ty ružovéé!! krásný!

    ReplyDelete
  17. Cool tights can lift up any outfit! I like the color you've chosen!

    Hugs!

    Miki.

    ReplyDelete
  18. u tohoto stylu se mi nejvice libi oranzova!

    ReplyDelete
  19. Jej,já ti tak závidím!Dnes jsem definitivně vyhodila své žluté punčocháče a zůstaly mi jen mořské modré a malé růžové.Podívám se na www.iwearsin.com a uvidím...

    ReplyDelete
  20. když ti pochválím první fotku, tak pak budu muset dělat že tě neznám...:))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...