2011/02/26

like seriously?

yesterday I uploaded the first photo from the previous post on lookbook. and I was expecting my regular 5 hypes. but today my photo appeared on the front page with more than one thousand hypes and 700+ facebook likes?? wow. hmm so this is how the lookbook success tastes like :D
včera jsem dala na lookbook fotku z předchozího příspěvku. a očekávala jsem svých 5 obvyklých hypů. ale dnes se moje fotka objevila na hlavní stránce s více než tisíci hlasy a se 700+ facebookovými lajky?? páni. hmm tak takhle chutná lookbookový úspěch :D
děkuju moc všem! ♥




48 comments:

  1. gratuluju!
    ta fotka je úžasná, taky jsem hypovala:D:D

    ReplyDelete
  2. Waw, gratuluju! Ale ta fotka je vážně úžasná! ;)

    ReplyDelete
  3. Tyna: dekuju!!! ja to vubec necekala, jsem v uzasu jeste ted :D

    Verca: dekujuu :*

    ReplyDelete
  4. dobře ty! :D a ta fotka je super ;)

    ReplyDelete
  5. miss turquoise: dekuju mockrat! aaa mam radost!

    Bee: to ne ja, to vsichni ti hypujici a na fb sdilejici :D nechapu to mnozstvi!!

    ReplyDelete
  6. Gratulacia :) to vie tak krásne potešiť takato vec :D

    ReplyDelete
  7. aj ja som dala hype :D pretože tá fotka je dokonalá :-)

    ReplyDelete
  8. to je naozaj uspech! gratulujem ti, tato fotka si to zasluzi!:)

    ReplyDelete
  9. Gratuluji! Ta fotka je prostě perfektní. :)

    ReplyDelete
  10. gratulujem, zaslúžiš si to ;) je to skvelá fotka! :)

    ReplyDelete
  11. jee gratuluju, ta fotka je skvělá.. už pět minut přemýšlim jak jsi to udělala, že máš nohu ve vzduchu :D

    ReplyDelete
  12. Dada: to teda, je to super pocit :) dekuju!!

    mon: dekuju! ale ohledne te dokonalosti si nejsem jista :D v pondeli ji nesu ukazat svemu profesorovi na jeden fotograficky projekt, tak uvidime, jestli bude mit uspech i v realnem zivote :DD

    Michaela: moc a moc dik :)

    Lucy: dekujuuu!

    Lola: na lookbooku je to myslim hlavne o nahode (pokud nepatris mezi elitu)...ale dik :)

    Lucy: kouzlo ;) (photoshopove :D)

    ReplyDelete
  13. Gratuluju!! :) Fotka je vážně super:) Taky si ale lámu hlavu s tím, že jsi ve vzduchu :D

    ReplyDelete
  14. jo a teďka jsem náhodou na weheartit.com našla tohle: http://weheartit.com/entry/7475611
    :)
    ..netuším, kde to ten člověk vyštrachal:D:D

    ReplyDelete
  15. jééé gratulujem. Fotka je naozaj skvelá !

    ReplyDelete
  16. To je super, mám radost za tebe!

    ReplyDelete
  17. Je to prekrásna fotka, takže sa nečudujem. Gratulujem :)

    ReplyDelete
  18. vôbec sa nedivím,je to úžasná fotka a krásne šaty ! :)

    ReplyDelete
  19. Absolútne sa nečudujem- nakoľko si famózna! Mimochodom ak máš záujem nahliadni do môjho e-shopu, budem rada:)

    ReplyDelete
  20. Wow!!! No super! Ja tam snad nikoho z cech jeste nevidela - myslim na titulce! kazdopadne pridavam dalsi like! ;o)

    ReplyDelete
  21. Ta fotka si to maximálně zaslouží! Jsi úžasná! :)

    ReplyDelete
  22. Gratuluju! Opravdu zajímavá fotka :)

    ReplyDelete
  23. tak to Ti gratuluju! ta fotka je vážně úžasná, seš na ní moc krásná...a ještě jak je to upravené...dokonalost!:)

    ReplyDelete
  24. ta je totiž vážně boží! si to zasloužíš.. a gratuluju ti kočko!

    ReplyDelete
  25. Taky jsem koukala, na hlavní stránce a z Prahy. Kouknu a tam ty! :D Moje oblíbená blogerka.
    Moc gratuluju! :-)

    ReplyDelete
  26. I love it! It seems like you're floating! LOVE IT! <3

    ReplyDelete
  27. Tiež gratulujem, ale niet sa čo čudovať- je to skvelý look :)

    ReplyDelete
  28. Však je to skvělá fotka! Gratuluju. :)

    ReplyDelete
  29. Joj, gratulujem :) tak to je fakt vela! Ale ta fotecka je proste super...

    xx
    M.

    ReplyDelete
  30. Ano,ano líbí :).Skvělá fotka.V poslední době jsem nějaká ujetá na květinové vzory :D.

    ReplyDelete
  31. Ta fotka je vážně nádherná, takže se tomu vůbec nedivím! ;)

    ReplyDelete
  32. dekuju dekuju dekuju a jeste jednou dekuju!! takovyhle lookbookovy uspech me ani ve snu nenapadl, vzdycky to pro me bylo neco naprosto nedosazitelneho... :)

    ReplyDelete
  33. Jé, gratuluju moc! Já už se stejně dřív divila, že těch hypů nemáš víc :)

    ReplyDelete
  34. Tyjo, to je skvělý! Lookbook je jedna velká záhada... ale u týhle fotky se vůbec nedivím, je dokonalá <3
    (s photoshopem to evidentně umíš ;))

    ReplyDelete
  35. To si fakt zaslouzis je krasna! A jak si ji vyfotila je mi naprostou zahadou!

    ReplyDelete
  36. šikovnáá blahoželám a hypujem dodatočne aj ja!! :D
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. woow! gratuluju, tomu se říká reprezentace a ukázka české krásy :))

    ReplyDelete
  38. Gratuluju a krásná fotka :)

    http://kockandy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. diky holky!*

    Martina: jsou to dve fotky dane dohromady ve photoshopu ;)

    ReplyDelete
  40. wow tak toto je mega! gratulujem :)

    ReplyDelete
  41. gratulace, zaslouzis si to :)

    ReplyDelete
  42. Moc gratuluji.Já jsem taky hlasovala,a strašně se mi líbí jak šaty,tak i fotka.Možná to bude i tou fotkou...ale ty šaty jsou fakticky boží!

    ReplyDelete
  43. týjo!!! tak to gratuluju!!!! Btw tu fotku jsem taky hypovala :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...